46403
Book
In basket
SPIS TREŚCI: I. SZKOŁY STRATEGII: 1. Istota strategii organizacyjnej; 2. Strategia: szkoła planistyczna; 3. Strategia: szkoła ewolucyjna; 4. Strategia: szkoła pozycyjna; 5. Strategia: szkoła zasobów i kompetencji; 6. Strategia: szkoła prostych reguł; 7. Strategia: szkoła realnych opcji, II. STRATEGICZNA DIAGNOZA OTOCZENIA ORGANIZACJI: 8. Analiza środowiskowa firmy; 9. Modele analizy konkurencji w branży; 10. Analiza grup strategicznych, III. STRATEGICZNA DIAGNOZA ORGANIZACJI: 11. Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier; 12. Analiza sił i słabości firmy: budowanie profilu konkurencyjnego; 13. Firma jako łańcuch wartości: analiza działań i procesów, IV. TWORZENIE STRATEGII FIRMY: 14. Misja firmy; 15. Domena i przewaga konkurencyjna; 16. Cele i funkcjonalne programy działania; 17. Metody portfelowe
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again