46705
Book
In basket
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Książka o każdym z nas, czyli o człowieku funkcjonującym w świecie zdominowanym przez nowe media, skierowana nie tylko do osób interesujących się grami - może stanowić punkt wyjścia do dalszych refleksji nad kulturą, której nie można zrozumieć w oderwaniu od współtworzących ją mediów. "Gry sieciowe nie są nowotworem kulturowym, wprost przeciwnie: stanowią logiczny wytwór dawnych gier, używając przy tym najnowszych dostępnych technologii. Mamy do czynienia z książką o każdym z nas, czyli o człowieku funkcjonującym w świecie zdominowanym przez nowe media. Mniej ważna staje się odpowiedź na pytanie: grasz czy nie grasz. Szeregi niegrających, nie takie znowu liczne, topnieją bardzo szybko. Ale co więcej: gry stają się kontekstem dla wielu innych mediów i kontekstów rozmaitych kulturowych aktywności. Tak więc dylemat polega na tym, że nasze oglądanie filmów i czytanie książek staje się czynnością relatywną wobec wcielania się w postać gry. Ani lepszą, ani gorszą - po prostu równoważną". (z wstępu prof. dr hab. Wiesława Godzica)
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again